onsdag 13. april 2011

3-2-1: Og løpet er IGANG!

Jeg er stressa. Mer enn stressa faktisk. VELDIG stressa? Finner ikke riktig ord. Anywho...

Nå har nemlig oppkjøret til *gasp* eksamen begynt!!! Det vil si tentamener, innleveringer, masse mas fra lærerne... Ja, du vet hvordan det er...

I går hadde vi den første av en serie tentamener, nemlig norsk hovedmål. Det gikk forsåvidt greit nok, selv om oppgavene var noe dritt! Nasjonalromantikken my ass...

Men i morgen kommer den store styrkeprøven: FRANSK-tentamen! Jeg ber til alt som muligens finnes der ute, Gud, Buddha, Allah og hva-de-nå-heter-alle-sammen om at jeg IKKE kommer opp i fransk til eksamen! Kjenner at selvtilliten min når det kommer til dette ene faget er omtrent lik null...

Etter skolen i dag satt jeg med repetisjonsoppgaver (frivillige, jeg er nerd, right?!) i tre timer. Og jeg føler fremdeles ikke at jeg har en sjanse i morgen...

Mamma; hvis jeg dør, så husk at jeg er veldig glad i deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar