lørdag 19. mars 2011

Oppdagelsesferd i Breimyråsen

I dag våknet jeg til dette idet jeg dro fra gardinene:


Herlig eller hva?!?! Så da måtte jeg jo bare ut. Etter å ha spist en god frokost bestående av frukt og et knekkebrød med peanuttsmør, bega jeg meg ut. Egentlig skulle jeg bare på en liten lufetur, men jeg endte med en to-timers fjelltur. Og visste jeg hvor jeg gikk? Ehh... nei. Men jeg fant da tilbake til slutt! Og gjett om jeg har hatt en FANTASTISK tur?!













Jeg tar nå offisielt, på vegne av Framnes, prisen for skolen med det beste friluftstilbudet!!! Det eneste skåret i gleden var vel kanskje valget av fottøy... Siden jeg ikke hadde planlagt å bakse rundt i snø til knærne, hadde jeg tatt på meg joggesko:

Ikke så veldig smart, kanskje, men jeg lot ikke det ødelegge for min tur! Og selvfølgelig, som den voksne person som jeg er, så kunne jeg ikke la sjansen til et lite fjortis-øyeblikk gå fra meg. 



Morsomt? Oh yes!!
Her ser du forresten hvordan jeg var på beina da jeg kom hjem. Du kan si at jeg fortet meg å skifte både bukse og sokker!

1 kommentar:

  1. haha! Nice!
    Såg ut som ein herlige tur!
    Vår, vår, vår, vår !
    Oh what a day!

    SvarSlett