mandag 14. mars 2011

Hittil en PERFEKT dag!

Ja, du hørte riktig! Det er mandag, men hittil har jeg hatt det helt utrolig herlig!! Sola skinner som bare det ute og snøen (eneste skåret i gleden) skinner som hvitt pudder på fjellene rundt fjorden. Hvem kan vel lese på prøve når man sitter og ser ut på det?! Ikke denne jenta i alle fall!

Jeg heiv i meg lunchen og kastet meg på sykkelen. Deretter fulgte en time med sykkel + iPod + kamera. Resulatet:


Men det var ikke bare dette som har gjort min dag fin! Jeg er overbevist om at en god start er nøkkelen til hvordan dagen blir, så jeg begynner alltid dagen med yoga og deretter en avslappende kopp med kaffe, før jeg går ned til frokost.
I dag forandret jeg faktisk litt på vanene mine ved at jeg spiste frokost på rommet istedenfor nede i matsalen. Og det var faktisk helt herlig! Misforstå meg rett, jeg elsker å sitte å snakke med folk under måltider, men avogtil er det deilig å slippe alt bråket i matsalen.

Så jeg bestemte meg for å skjemme meg selv bort litt og lagde følgende smoothie:

Ingredisenser:
1 banan
1 appelsin (liten)
En god neve spinat
Litt 4-korn
ca. 1 dl juice (jeg brukte mandarine morning-juicen til Tropicana)

Den så sånn ut i ferdig tilstand:





Tro meg, jeg lager MYE smoothie, men denne var faktisk noe av det bedre jeg har smakt! Anbefales!!! Den er også VELDIG mettende! Jeg var egentlig ikke så veldig sulten til lunch, noe jeg som regel er! Aaah, jeg elsker smoothies <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar