søndag 13. mars 2011

Eggerørekunnskapen i boks!

Etter denne dagen kan jeg vel med ganske stor sikkerhet si at jeg er flink til å lage eggerøre. Random? Jada, men jeg jobbet i dag og da ble jeg satt til å lage tidligere nevnte eggerøre. Til 60 personer. Det er ganske masse eggerøre, skal jeg si dere!

Men selv om det høres ut som om jeg syter, så var det faktisk ikke så ille! Det blir jo litt ensformig, men på den andre siden så er eggerøre fort gjort å lage. Og når man da i tillegg har en STOR stekepanne og 65 egg, vann og salt så er jo saken i boks. Tok faktisk nesten lengre tid å knuse alle eggene enn å lage selve eggerøren...

Fikk nå iallefall god tilbakemelding! Så nå vet dere hvem dere skal spørre neste gang dere har lyst på noe gult og rørete (okay, kom ikke på noe bedre enn det der... skal jobbe med vittigheten!)!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar