mandag 7. mars 2011

O, kreativitet, kom til mine lærere!

Joda, det skjer igjen. Lærerne finner ut at det å legge en drøss med ting å gjøre på samme uka (les: uka etter ferien) er en god idé. Sigrid er ikke helt enig, men når hører vel de på meg...

Så da sitter jeg her da, halvveis begravd i kristendomsbok, Historie og filosofi, fransk og gud vet hva annet. Kjenner at eksamenspanikken begynner å spre seg, i og med at det er vel maks en måned igjen til jeg skal opp i hi/fi-muntlig og jeg ikke er i NÆRHETEN av å ha lest igjennom stoffet.

Men tilbake til lærerne og deres kreativitet. Eller, mangel på, alt etter som. Jeg kan vel eeeeegentlig forstå at det er vanskelig å gjøre det på noen annen måte, men det rettferdiggjør ikke at vi noen uker har absolutt ingeting, like... NADA, for deretter å få en hel bøtte med ting å gjøre den neste uka. Noe som igjen fører til ganske store mengder frustrasjon hos undertegnede.

Kjenner at øynene hele tiden sender lengtende blikk bort på senga... Den som kunne unne seg litt søvn du... Kanskje... hmm...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar