torsdag 3. mars 2011

Home, sweet home!

Nå er jeg hjemme igjen, og for en tur! Jeg må bare si det; jeg ELSKER London!

På mandagen var vi først på shopping, hvor jeg kjøpte disse bøkene:

Nå gleder jeg meg til å lage mat! Til frokost i dag laget jeg en av oppskriftene: veganske, grove pannekaker med banan og appelsin og med maple syrup over! Namnam! Så nå kommer jeg vel til å bo på kjøkkenet resten av ferien!

Men, over til det jeg snakket om. Etter at vi hadde shoppet, så gikk vi på pub og drakk en øl hver og pappa kom over en svært uvillig tobakksboks. Det vil si, den ville ikke opp. Her ser dere hvordan han slet:



Men han seiret til slutt!








Vi var også innom Sherlock Holmes-museet i Baker Street, hvor jeg kjøpte enda en bok: Sherlock Holmes samlede verker! Ja, jeg er en nerd og jeg er den første til å innrømme det :D

På kvelden gikk vi først ut og spiste på en italiensk restaurant, Bella Italia, og deretter dro vi på teater for å se Les Miserables! Oh.My.God. Den var helt usannsynlig bra! Elsket den!!! Og jeg hadde kjøpt meg KNALLrød leppestift for anledningen:

På tirsdag var vi i Oxford! Det var faktisk kjempekoselig! Vi gikk rundt og så på de gamle universitetsbygninene og rådyrparken! Det var veldig, veldig kaldt så jeg hadde vel omtrent blå fingre mesteparten av tiden, men det var verdt det!



Mocca Frappuchino!!!!!!!

Nomnomnomnom<3<3<3<3<3<3




På onsdag så var vi på British Museum og så gikk vi i parkene siden det var så fint vær! Det var helt herlig og vi så MANGE utrolig søte ekorn!!! Se på disse nydelige små da! Hvem kan ikke unngå å smelte helt fullstendig?!









Og så var det hjem igjen, etter å ha spist vegetarpølser med potetmos og gravy og drukket et glass vin til. Har tatt bilder av de tingene jeg spiste, så skal poste de en eller annen gang jeg gidder xD
Ja, jeg er ikke bare nerd, jeg er en LAT nerd til tider! Men det er litt lov etter å ha gått omtrent sammenhengende i tre dager!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar