lørdag 26. mars 2011

Danmark - Norge: Kryss fingrene alle sammen!

Jeg er nå fast forankret i sofaen etter en dag på jobb! Og gjett hva som skal skje nå?

JO! Landskamp. Danmark vs. Norge. Forbered dere på en og en halv time ulidelig spenning mens ballen fyker fra den ene siden til den andre, fra mann til mann. SHIT! Det er spennende!!!

Og selvfølgelig har jeg ikke glemt det, det er jo Earth Hour om 9 minutter! Skal slå av alle lys, men TVen må nok stå på, den greier jeg ikke å slå av nå... Jeg er svak, jeg vet, men det er IKKE ofte jeg setter fotball/tv over miljøet!

Og så må jeg jo ha min 100% veganske fotball-skål. En GIGANTISK skål med frukt (appelsin og banan), tørket frukt (jordbær, mango, ananas) og valnøtter. Ikke slankemat, what so ever, men det driter jeg langt i.
Trenger energi hvis jeg skal sitte å hoppe opp og ned i sofaen som en duracell-kanin resten av kvelden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar